Főoldal Karakterek Fejezetek Kritikák Díjak

2014. január 23.

Chapter Two ~ Travel

Drága Olvasóim!
Meghoztam az új részt! Köszönöm a komikat és a feliratkozókat. A következő rész 3 komment után jön.
Remélem tetszik!

________________________________________________________________________

*A bál után két héttel*

Lolly
Három napos osztálykirándulásra megyünk, ami annyit jelent, hogy egy óra múlva indulunk busszal, majd két órás utazás után elfoglaljuk a szállást, onnan lemegyünk a tengerpartra, egész nap fürödhetünk, másnap ugyanezt ismételjük, és harmadik nap este pedig haza jövünk. A szálláson faházak lesznek, melyek két fősek, a tanárok osztják el az embereket.
Serena és Lola is jönnek, mellesleg Serena összejött Austinnal. Nagyon aranyosak együtt, és szeretik is egymást. Claire nagyon jófej, tényleg beletartozik a legjobb barátnőim közé. Ami Ryan-t illeti, hagyjuk. Összejött Ella-val, és rájöttem, hogy egy igazi faszkalap. Na.. Justinról ne is beszéljünk. Folyamatosan becézget, fogdos, és állandóan AZT akarja csinálni. Tiszta beteg a gyerek.

Éppen a csajokkal válogatjuk a ruhát, hogy mibe jöjjünk, ami elég nehéz, mivel mind a négyen, imádunk öltözködni. Igen, négyen, ugyanis Claire nálunk aludt.
-Ez túl ribis.-hisztizett Lola, aki éppen egy rózsaszín ruhát próbált fel.
-Szerintem jó.-mosolygott rá Claire.
-Ez nagyon gáz csajok.-visított Serena, mire én nevetésbe törtem ki.
Hát így történt a készülődés, mikor viszont észbe kaptunk, már csak fél óránk volt odaérni a suli elé, ami bár közel van, mégis jobb előbb odaérni mint később, így felkaptunk gyorsan egy-egy ruhát, s már rohantunk is.
A suli elé érve, megpillantottuk az osztályunkat, az ofővel együtt. Három dolog is szemet szúrt. Az egyik az, hogy Shay és Ella nem voltak itt. A másik, hogy Bella egyedül állt, kisírt szemekkel. A harmadik pedig, ami elég furcsa volt, Justin és Bella nem együtt voltak, hanem iszonyú messze egymástól, de mindegy. Kit érdekel?
A buszon kettesével lehetett ülni, itt már azzal az emberrel kell ülnünk, akivel egy szobába leszünk.
-Serena Hofferman és Austin Dark.-mondta Mrs. North, az ofő, mire Serena szeme felcsillant, és szökdécselve ugrált barátjához, majd kézen fogva mentek fel a buszra.
-Bella Avards és Lola Stevenson.-mikor ezt kimondta, Lola elszörnyedt, s majdnem elsírta magát. Ki nem állhatja Bell-t.
-Ryan Butler és Claire Collins.-mondta, s barátnőm felsétált a buszra, miközben végig grimaszolt.
-Blake Evans és Justin Bieber.-ez nem lehet igaz. Miért én kapom ezt a seggfejt? Semleges arccal sétáltam fel a buszra, majd levágódtam a leghátsó ülés ablak melletti ülésére, majd öt perc után Justin is megérkezett.
-Na mizu van cica?-kérdezte elfojtott mosollyal, ami olyan szinten helyes, hogy....Áááá.. Bolond vagyok. Ezt nem én mondtam. Felejtsétek el.
-Egy. Nem vagyok cica. Ezt jól jegyezd meg. Kettő. Nem kell jó pofizni, ne szólj hozzám. Három. Utállak.-mondtam ki, mire Ő felnevetett.
-Nem érdekel.-mosolygott rám, amit én utálok, mert ilyenkor kezdek gyengülni.
Inkább elfordítottam a fejem, és az útra koncentráltam. Próbáltam kizárni magamból a külvilágot, aminek az lett az eredménye, hogy elaludtam.

***

Justin karjaiban ébredtem, ami eléggé meglepett.
-Mi a franc?-kérdeztem, még félálomban, mire Justin felnevetett.
-Elaludtál és nekem dőltél.-mondta, mire én gyorsan arrébb húzódtam, majd visszacsuktam szemem, de nem sokáig volt nyugtom, mert Justin átkarolt.
-Mit csinálsz?-kérdeztem felvont szemöldökkel, s próbáltam kimászni kezeiből, de Ő nem hagyta.
-Így kényelmes.-vonta meg a vállát, mire én megforgattam a szemem, majd próbáltam visszaaludni, de nem sikerült, mert negyed óra múlva megérkeztünk.
-Rendben gyerekek. Itt vannak a kulcsok.-osztotta ki őket, majd folytatta.-Két óra múlva ugyanitt találkozunk, és akkor indulunk a partra.-mosolygott, majd Ő is elindult a saját szobájába.
Mikor bementünk a "házunkba", én egyből kiszúrtam két dolgot. Az egyik az, hogy franciaágy van, amitől én irtózom. Nem akarok Justin mellett aludni. A másik pedig az, hogy elég jól nézett ki a lakás.
-Na én biztos nem alszom melletted.-fintorogtam egyből, mire Ő felvonta a szemöldökét.
-Akkor alszol a földön bazd meg.-vetette oda, mire én ledobtam bőröndömet a földre, majd elmentem a fürdőbe megigazítani a hajamat.
Mikor kiléptem onnan, Justin rám emelte tekintetét.
-Csini.-kacsintott, majd tovább folytatta, amit eddig csinált. Észrevettem egy doboz cigit, amiből kivettem egyet, félrevonultam, majd meggyújtottam. Tudom, nem szép dolog, de ezzel lemegy a feszültség.
-Nem szép dolog mástól lopkodni.-lépett mögém Justin, majd kikapta a kezemből, s elnyomta.
-Ez most mire volt jó?-förmedtem rá, mire Ő felvonta szemöldökét.
-Egészségtelen.-nézett rám komoly arccal, mire én felnevettem.
-Pont te beszélsz? Alapból a tied.-néztem rá.
-Igen. Az ENYÉM.-emelte ki az 'enyém' szót.-De attól neked még nem kell.
-Jól van őrangyalom.-kacsintottam rá pimaszul, majd elmentem.
Felvettem a fürdőruhám, majd az órára néztem, miszerint még húsz percem van, így a bikinimre kaptam egy
rövid nadrágot és egy pólót, majd ledőltem pihenni. Három perc múlva Justin huppant le mellém, majd felül kerekedett rajtam, így alulra kerülte. Kezeimet fejem mellé támasztotta, s így nézett velem farkasszemet.
-Mire gondolsz most?-kérdezte egy elfojtott mosoly kíséretében. A válaszon elgondolkoztam, hisz mégsem mondhatom, hogy odavagyok a gyönyörű mogyoróbarna szemeiért, és imádom a kócos haját, elolvadok a fantasztikus, csókolni való telt ajkaitól, inkább egyszerűen odavágtam.
-Arra, hogy rohadt nehéz vagy.-kuncogtam fel, mire lemászott rólam, de előtte még nyomott egy puszit a homlokomra, amitől én elpirultam, Ő ezt persze kiszúrta, és egyből beszólt.
-Elpirultál hercegnőm.-kuncogott, végig arcomat pásztázva.
-Jobb lenne ha elkékülnék?-néztem rá felvont szemöldökkel, mire Ő nevetésbe tört ki.
-Most mi van?-kérdeztem tőle, mintha nem érteném min nevet.
-Hagyjuk cicám.-kacsintott, majd elment. Hogy, hova? Azt nem tudom. Vagyis de, basszus elment az idő. Indulnom kell. Gyorsan felkaptam egy törölközőt majd az ajtót kulcsra zártam, s amennyire csak tudtam, szaladtam. Kár volt, ugyanis elbotlottam egy kiálló faágba, aminek az lett a következménye, hogy szétment az egész térdem tiszta vér volt. Eléggé fájt, be is könnyeztem, de továbbmentem.

Mikor odaértem, Lola, Serena, és Claire egyből előttem termett.
-Mi történt Blake?-kérdezte aggódóan Lol.
-Úristen. Nagyon fáj?-kapta szája elé kezét Claire.
-Ez nekem fáj... Nagyon durván néz ki.-dülledtek ki Serena szemei.
-Nyugi Csajok! csak megbotlottam, de jól vagyok.-mosolyogtam rájuk, mire Ők fellélegeztek.
-Mindenki megvan. Indulunk!-közölte Mrs. North, s már el is indult.
A part gyönyörű volt, és isteni idő volt. Mindenki egyből a vízbe indult, de én féltem, a sebem miatt, így inkább kint maradtam napozni. Már egy ideje a napon feküdtem, mikor egy hideg kezet éreztem a hátamon.
-Mi van?-förmedtem rá anélkül, hogy megnéztem volna ki az.
-Ne idegeskedj cicám.-mosolygott rám Justin, majd folytatta.-Nem is tudtam, hogy van tetkód.
-Sok mindent nem tudsz még rólam.-néztem rá, mire Ő elmosolyodott.

-Na jó. Nekem mára ennyi elég volt, felmentem.-mondtam, majd felkaptam a türcsim, s elindultam a faház felé, de egy kéz visszahúzott.
-Megyek veled.-mosolygott rám pimaszul Justin, majd átkarolta a vállam, s elindultunk hazafelé. Mikor felértünk, én elmentem zuhanyozni. Az ajtót persze kulcsra zártam, nehogy már bejöjjön, mert persze kinézem belőle.
Magamra kentem a cseresznye illatú tusfürdőmet, majd egyenletesen eloszlattam bőrömön, végül jó meleg vízzel lemostam. Mikor végeztem, belebújtam egy LA-feliratú pólót, és egy rövidnadrágot, majd kimentem a fürdőből.
Justint nem láttam sehol, így ledőltem az ágyra, majd gondolkozni kezdtem.
"Hol van Justin? Mit csinál most? Mi van Bellával? Miért gondolkozok ennyit rajtuk? Mi van velem? Miért tetszik Justin? Hogy mi? Dehogy tetszik? Ostoba vagy Blake. Os-to-ba. NEM. Nem tetszhet Justin." ezekkel a gondolatokkal aludtam el, majd legközelebb mikor felébredtem, kimentem a konyhába egy pohár vízért, majd visszafelé megnéztem az időt. 3:00. Juss pedig még mindig nincs itt. Hol a francba lehet? Kezdtem félni, így mivel én iszonyú bátor lány vagyok, kimentem a házból szétnézni.
Elindultam, nem tudom merre. Csak mentem előre, amerre lábam vitt, végül baj történt. Eltévedtem. Egy erdőféleségben kötöttem ki, ahol recsegést hallottam. Az eső eleredt, az ég pedig hatalmasat dörgött, majd villámlott. Nem voltam egyedül, mert ágak recsegését hallottam. Valaki közeledett felém, bennem pedig megállt az ütő...

4 megjegyzés: