Főoldal Karakterek Fejezetek Kritikák Díjak

2014. január 18.

Prologue ~ I'm Blake...

Burn
Blake vagyok. 18 éves, hisztis, makacs kamasz lány. Houston-ban élek, a legjobb barátnőimmel, Lola-val és Serena-val.
Kilencedik óta ide járok gimibe, de eddig mindenki semmibe vett, mert duci voltam. Tetszik egy fiú, Ryan. Be szeretnék jönni neki, így nyáron fogyóztam egy kicsit, befestettem és megnövesztettem a hajam, más ruhákban járok, és ennyi. Most kezdjük a tizenkettediket, pontosabban holnap. Egész nyáron nem találkoztam az osztálytársaimmal, aminek részben örülök, mert két barátnőmön kívül mindenki seggfej, még Ry is, de nem tudom, valami megfogott benne. Helyes, és ha mások nincsenek ott aranyos is. Mindennél jobban várom a holnapi napot, aludni alig fogok tudni. Családom nincs, az én családom ez a két bolond lány, akik olyanok mint a nővéreim. Szeretem őket, és ők is engem, most pedig....megyek.

5 megjegyzés:

  1. Tetszik :) Remélem hamar hozok az első részt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Remélem tetszenek az eddigi részek:) Kérlek írd le a véleményedet hozzájuk. Kíváncsian várom:)
      Puszi, Blake.<33

      Törlés
  2. Blake!
    Mivel imádom a blogodat ezért újraolvasom. Eddig nem nagyon hagytam kommenteket, mert túlságosan tetszett a történet, de most van időm, te pedig megérdemled. ;)
    Kiss Mia.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök neki, hogy rátaláltál:)

      Törlés