Főoldal Karakterek Fejezetek Kritikák Díjak

2014. február 15.

Chapter Seven ~ Who?

Love Me For Me
-Justin! Aludni akarok.-förmedtem rá idegesen Justin-ra, aki mindenáron bulizni akart menni, velem. Holnaptól kezdetét veszi, egy egyhetes szünet. Nem volt semmi tervem arra a hétre, egész szünetben aludni akartam a pihe-puha ágyamba, és nem foglalkozni a problémáimmal, amiből jelenleg elég sok van. Amúgy arra az egy hétre mindhárom barátnőm elutazik, így nekem egyedül kell otthon maradnom. Kicsit parázok, sosem voltam még olyan sok ideig egyedül, egy akkor hazában, mint a miénk. Eszmefuttatásomból a mellettem toporzékoló tizenkilenc éves fiú hangja zökkentett ki. Eléggé ideges volt, amiért nem figyeltem rá, s az is közrejátszott, hogy még mindig nem akartam vele bulizni.
-Justin. Nem!-förmedtem rá, s ekkor felfogta, semmi esélye ellenem. Sértődötten vágta le magát ágyára, majd rám nézett.
-Cserébe itt alszol.-nevetett fel perverzen, mire nekem elhúzódott szám. Talán jó is, hogy itt alszok, ugyanis én is, és Ő is egyedül aludnánk. A lányok már ma elmentek, Ő pedig nem tudom miért.
-Esélytelen, hogy hazamenjek ugye?-kérdeztem nevetve, mire Ő vigyorogva bólintott.
-Kérek egy pizsipólót és egy türcsit.-mondtam, majd elhúztam fürdeni. Belemerültem a vízbe, ami elég forró volt. Hajamat megmostam, majd fél óra múlva, Justin-rám hatalmas-pólójában jöttem ki a fürdőből. Juss is bement, azzal a különbséggel, hogy Ő negyed óra alatt kész volt. Ha már itt kell aludnom, akkor legalább aludjunk. Lehunytam szemem, majd átléptem az álmok kapuját. Reggel Justin szuszogására keltem. Nem emlékszem mikor aludtam el, de azt tudom, hogy Ő egész éjszaka ölelt, és fejét szorosan nyakamba fúrta. Kellemes volt, de tudom, hogy Ő nem ilyen. Ő nem egy érzelgős típus, nem mutatja ki az érzéseit, nem kedveskedik. Ő inkább bunkó és undok, néha tud aranyos is lenni, de az nagyon ritka nála.
Kimásztam öleléséből, majd a fürdő felé vettem az irányt. Hajamat megigazítottam, felkaptam egy ruhát, és összekészülődtem. Mikor visszamentem a szobába Justin már fent volt.
-Jó reggelt.-néztem rá mosolyogva, amit Ő viszonzott.-Menj, készülj össze.-mondtam, mire Ő bólintott, majd elhagyta a szobát. A telefonját ott hagyta az éjjeliszekrényen, de nem állt célomban kutakodni. Leültem az ágyra, majd nézelődtem a szobába. Még mindig nagyon szép szoba. Egyszer csak Justin telefonján megszólalt a gyári csengőhang, ami azt jelentette, hívták. A kijelzőre pillantottam, amin egy Twist felirat villogott. Nem vettem fel, de ekkor elindította a hangpostát, így kénytelen voltam végighallgatni az üzenetet.
-Cső Bro! Akkor ma ötre gyere. Lesznek csajok, és itt a anyag is, amit nyugodtan elszívhatunk. Fasza kis buli lesz.-nevetett a vonal túlsó végéről egy férfi. Anyag.. Justin drogozik? Nem, az lehetetlen. Ő nem drogozhat. Mikor kijött a fürdőből arcán egy hatalmas vigyor terült szét. Először értetlenül néztem rá, aztán rájöttem, teljesen elbambultam kockás hasán. Eléggé elpirultam attól, hogy észrevette, de mindegy, már megszoktam, hogy szerencsétlen vagyok.
-Mi a terved erre az egy hétre?-kérdezte, miközben lehuppant mellém. Belenéztem gyönyörű barna szemeibe, s egy kicsit el is bambultam. Fejemet megráztam, hogy "felébredjek", majd válaszoltam az előbb feltett kérdésére.
-Egyedül leszek otthon, mert a csajok elmentek.-feleltem csalódottan, mire Ő egy szerinte király ötlettel állt elő.
-Gyere ide, arra az egy hétre. Én is egyedül leszek itthon.-kacsintott, mire én megforgattam a szemem, majd egy 'még átgondolom'-mal lerendeztem. Észrevette, hogy villog a telefonja, így felkapta, majd kiment a szobából. Az ajtóba álltam, így minden tökéletesen hallható volt.
-Cső Tesó! Na lökjed!-mondta Justin, és hallottam hangjában, hogy vigyorog. Ó, ha tudná, hogy mindent hallok milyen ideges lenne, de ez érdekel most a legkevésbé.
-.....
-Zsír! Ötkor ott. Jó nők lesznek?-kérdezte nevetve, de közben suttogott, nehogy meghalljam.
-.....
-Hogy ki? Mit keres Houston-ban az a ribanc?-váltott idegesre.
-.....
-Leszarom. Nem vagyok rá kíváncsi. Nem megyek sehova. Csá.-tette le a telefont, én pedig gyorsan az ágyhoz rohantam, majd úgy tettem, mint aki semmit nem hallott.

*Justin szemszöge*
Mikor Twist felvette a telefont, egyből tudtam, hogy a buli, meg a drog miatt hív. Igen, néha drogozom, bár nem vagyok rá valami büszke, de leszarom.
-Cső Tesó! Na lökjed!-mondta a telefonba Twistnek, miközben végig vigyorogtam.
-Cső Bro! Akkor ma ötre gyere. Lesznek csajok, és itt a anyag is, amit nyugodtan elszívhatunk. Fasza kis buli lesz.-nevetett a vonal túlsó végén.
-Zsír! Ötkor ott. Jó nők lesznek?-kérdeztem nevetve, de közben suttogtam, nehogy a szobámban ülő lány meghallja.
-Ja, de mondanom kell valamit. Selena itt van a városban, és Ő is itt lesz este.
-Hogy ki? Mit keres Houston-ban az a ribanc?-förmedtem rá haveromra.
-Nem tudom tesó, de beszélni akar veled.
-Leszarom. Nem vagyok rá kíváncsi. Nem megyek sehova. Csá.-tettem le a telefont, majd idegesen bementem a szobába, ahol Blake az ágyon ült, s a szobámat fürkészte. Nagyon bejön a csaj, de ezt senki nem tudhatja meg, főleg nem Selena, aki itt van, a városban. Nem hiszem el, hogy azok után, amit tett, van pofája idejönni. Büdös ribanc.

2 megjegyzés: